Left upon us


باد زیادی می اومد و جهت حرکت بادبادک رو مرتب عوض میکرد; میخواستم فقط آسمون و دریا باشه با بادبادک قرمز ولی نمیشد. صدای همهمه و شلوغی و هیاهوی آدما نیست و به جز یه قُلپ آسمون آبی و ابرهای پراکنده چیزی دیده نمیشه و انتقال احساسی که داره فقط آرامش خالصه درصورتی که اصل ماجرا این نبود. داشتم فکر میکردم این برش کات خورده و احساسی که میده دقیقا چیزی که الان بهش احتیاج دارم; شاید خیلی چیزها باشه که فیک و مصنوعی و دست دومش به دردنخور باشه ولی آرامش حتی تصنعی و الکی برای کوتاه مدت میتونه جواب خوبی باشه. موقع دیدن این تصویر ناخودآگاه این موزیک before us رو گوش میدادم و کاور آلبوم دقیقا یه پرنده آبی توی آسمون و به نظرم این ترکیب هماهنگ جالبی باهم دارن. میپرسه هنوزم عادت داری توی ابرا دنبال شکل بگردی؟ میگم آره هنوزم اولین کاری که موقع دیدن ابرا میکنم اینه ولی به بقیه نمیگم مسخره میکنن. اگه این ترکیب طعم داشت میشد: دوست داشتن نمکی و تُرد حتی شاید یه کم نم دار, اگه این ترکیب جمله بود میشد: آمدیم, ماندیم, خوش گذشت, خندیدیم و رفتیم ..


نظرات 3 + ارسال نظر
لیمو پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403 ساعت 21:06 https://lemonn.blogsky.com

من هم عاشق توام چون گوشیم پر از عکس آسمون و ابره. جدیدا آبی هم یاد گرفته از ابرها عکس میگره میفرسته

ای جونم به تو
آخه خیلی خوبه نمیدونم چرا این همه سال به جذابیت آسمون پی نبرده بودم و بی تفاوت بودم
آبی رو هم آوردی تو راه

لیمو یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 08:23

چه عکس قشنگیه. پر از آبیِ آرامش حتی اگر اون دقایق این احساسات وجود خارجی نداشتن :))

قربونت آره برای این احساس نرم و نولوکی که میده انقدر مشتاق عکس گرفتن از آُسمونم فکر کنم

نازگل جمعه 24 فروردین 1403 ساعت 23:53

این عکس فوق العاده است. درست مثل خودت چقدر خوبه امنیت آغوش کلماتت، نوشته هات، حرفات، غم هات و این شادی های واقعیت...
من هم همیشه دنبال شکل هاشونم حتی تو پیاده روی و ماشین یا از پنجره ی کلاس و اتاق و هرجایی که دستم به ابرها برسه
خط آخر رو چقدر دوست داشتم من این بدون فاصله از دنیا زندگی رو حس کردن
راستی ثمر جان اگر دوست داشتی یه پست در مورد قوانین زندگیت بنویس.

قربونت مرسی نازگل جان برای این احساس خوبی که داری و به من میدی عمیقا خوشحالم میکنی
خیلی خوبه شکل پیدا کردن منم عاشق این کارم عاشق ابر و ماه و آسمون
خط آخر یه جمله تغییر شکل داده شده از نویسنده محبوبم رومن گاری بود و خوشم اومد از دیدت "بدون فاصله از دنیا زندگی رو حس کردن" آره خیلی راحت تر و آسون تر میشه وقتی کل مجموعه رو باهم ببینی بدون تضاد و تقابل
باشه عزیزم نمیدونم کی چون حال و فضا و مود یه چیزی باید بیاد ولی توی ذهنم نگه میدارم که بنویسم ازش
ماچ به تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد